INFO TEMPORADA 2025-2026

Un any més gràcies a tots i totes vosaltres hem celebrat la nostra assemblea i el ja tradicional sopar a la fresca. Enguany el temps va acompanyar i, sí, vam poder gaudir d’una vetllada entre amics i una temperatura molt agradable.

Malgrat la inestimable ajuda de socis, sòcies, col·laboradors, patrocinadors i organismes oficials, com expliquem en l’assemblea, per a la pròxima temporada ens veiem obligats a modificar les quotes. Després d’una acurada previsió de despeses i ingressos basats en l’experiència d’aquesta temporada, les quotes quedaran de la manera següent:

Com cada temporada és molt important per a nosaltres que facis la inscripció com més aviat millor per a poder confirmar definitivament equips i horaris, així com iniciar els tràmits federatius.
Aquí tens el formulari:

Enllaç al formulari: clica aquí

La nova temporada també presenta novetats en la Junta Directiva. Agraïm a Antonia Beltrán, que ens deixa enguany, el seu treball i dedicació al Club. I donem la nostra benvinguda a Joan Company i Francesc Muñoz per la seva incorporació a la Junta Directiva per a ajudar-nos a créixer i aconseguir els nostres objectius.

I moltes gràcies als nostres patrocinadors, col·laboradors i institucions que al costat dels nostres socis i sòcies fan possible que cada temporada tiri endavant.

Pròximament, anirem completant la informació de la temporada.

Deixa el teu comentari...